The story of My life.

The story of My life. LOL!
Jag orkar inte hålla hemligheter, jag är bra på att fly från allt. Jag orkar inte ta itu med dagens problem och flyttar de till morgondagen. Men än en gång flyttar jag allt till morgondagen igen, att ta itu med sakerna är kanske bättre. Men, mitt liv.. Jag flyttar på de. Rymmer från Halmstad ett tag, sticker från problemen. För jag orkar inte, jag är en vilsen själ och kommer alltid vara en vilsen själ. Ensam är stark, eller hur? Men inte jag, jag behöver folkets närhet. Har bestämt mig för att göra en roadtripp i vårt avlånga land. Sticker mot Norrköping imorgon, vidare upp till Stockholm på tisdag & vidare till mamma en sväng. Jag gömmer mig, det kanske är enklare? Nej!! Men jag behöver tid för mig själv. Jag har alltid varit en sånhär person. Det är enklare för mig att tänka klart när jag är själv. Så jag slipper rådfråga folk, för folket vet ju inte mitt bästa. Ellerhur? Man ska alltid lyssna på sig själv. Så ciao! Vi ses på torsdag!


Kommentarer
Sara säger:

Ensam är inte stark brukar man säga :) Och det är sant, man behöver människor <3 Finns för dig!

2013-03-26 | 23:25:48
Bloggadress: http://saragronberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback