Niceday!

Haft en super mysig dag, varit och ätit frukost med syrran & Lilleman. :} sedan blev det invandring i stan för att träffa Sara! Som jag saknat sönder henne!! Finns inget bättre person än henne! Hatar att dölja våran vänskap, men de är slut med det nu! Jag måste gå vidare med mitt liv också. Får träffa vem jag vill när jag vill. Folk kan inte bestämma över mig längre. Jag har en egen vilja & jag är mycket starkare nu. Jag skiter fullständigt i personer som prata massa bullshit, för jag orkar inte det längre. Vill de prata bakom min rygg så visst, då har vi inget mer att säga till varandra. Men va isf ärliga och berätta de för mig så jag kan radera de ur mitt liv. Sura du? - försvinn från mitt liv då. :}
Jag är lyckligare nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback