mystery.

Life is a mystery, everyone must stand alone. I hear you call my name And it feels like home.

som de flesta vet så har mitt 2012 varit väldigt fram & tillbaka. Men någon gång under november så bröt allt ut. Jag & thobias valde att gå skilda vägar.. som vänner. Men seriöst, vem kan vara vän med sitt ex? Jo jag lyckades, & även nu är vi vänner. Som en bergochdalbana så har vi lyckats bygga upp en vänskap som kan hålla i längden. Man vill ju inte bara sabba allt efter 5 år tsm.
Men samtidigt så rullade mitt liv på, (allt kan inte stå stilla) lite snabbt menmen, jag träffade en underbar kille efter några veckor.. döm mig inte. Men att jag skulle höra av min thobias att han är glad för min skull & glad över att de just var han känns så jävla bra. Jag kommer aldrig få ett svar på om han är ärlig, men jag vet om att min thobias har träffat en ny och jag hoppas innerligen i mitt hjärta att han blir lyckligare nu.
Jag mår bättre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback