el stockholmo & el uppsala.

Hejhopp. 
väntar på att mitt hjärta ska sluta jobba strax så att vi kan sätta oss i bilen och åka iväg hela helgen. Åker upp till mamma & ska ha de gott. En liten roadtrip. Gosigt! :] 
Precis krängt i mig varma mackor & en kopp kaffe. Så kanske de är dax att packa lite innan man glömer hälften? Och det bästa med allt idag är att solen skiner förfullt! Känns som de är vår, solen är faktiskt ganska varm och skön idag. Värmer upp min lägenhet ordentligt. Hoppas de är lika fint väder hos mamma. 
Blir nog en runda in till el stockholmo med och träffa farbror. :] 
Kommer nog bli askalas att komma iväg, att åka bil bara jag och hjärtat! Se om han orka med mitt tjat i några timmar ;) Har laddat upp med 2,5 kilo godis så jag klara mig! ;) 
Var på godis på landet igår, var inte alls som jag förväntade mig. Tänkte mig att de skulle vara en stor gård med godis typ. Var en liten "stuga" med godis, visst de var ju mycket men förväntade mig mer faktiskt & att de skulle vara billigt. Men de var de inte heller, var typ billigare på maxi. :] Men de är ju färskt godis kankse de som gör hela grejen? 
 
Ähh får väl gå & packa lite nu, 
Ciao! :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback