lägga? nejtack!

hade mina planer på att lägga målvaktshjälmen på hyllan innan jag blev helt förstörd i mina knän. Sagt och gjort, la jag ner den för tillfället & gav mig ut på planen med klubban i hand. Vilket jag inte gjort på några år. Efter ett fåtal träningar blir jag uttagen till första matchen. Matchen började med att nikki fick ett chockbesked, hon ska stå målvakt... vilket hon aldrig har gjort. Efter första perioden tänkte jag att jag skulle lägga klubban på hyllan med, men efter att inse att jag spelar för att det är kul och inte för att nå elitserien så fortsätter jag att försöka. Att lämna något man mår bra med är inte värt det! Fortsätt kämpa även om du inte alltid tar hem vinsten.

btw, matchen slutade med 32-0 Men fan så kul vi hade!  
till de andra..
Ciao ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback