tjugondenovembertvåtusentolv.

underbar dag asså, jobbade och sen bara full rulle efter det, helt slut nu. 
träffade lillasyster&lillebror idag efter jobbet, underbart! 
sedan hem och kollade sons och höll på att totaldäcka i soffan, men då kom Emma hit & drack en kopp kaffe, och jag piggnade till. Stack till träningen, underbart! Efter träningen så skulle Emma köra hem oss, men blev att vi gled runt och träffade thobbe och de, sen hem te mig igen och drack kaffe. Helt plötsligt slog klockan halv tolv och jag insåg då att jag ska jobba imorgon.. Men trevligt som fan hade vi! :] 
Dax att sova känner jag, upp någorlunda tid imorgon för att träffa systeryster. 
 
Godnattt & sov jävligt gott! :] 
Ciao :* 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback