fuck cancer.

varför kan jag inte hjälpa personer som finns i min närhet fast ändå inte? 
jag hatar detta, min fina farmor&farfar som är så nära i mitt hjärta men så långt borta från mig. Hade jag kunnat så hade jag kommit direkt hem till er, hjälpt er igenom detta och bara funnits vid eran sida. Jag hatar att sjukdomar ska få förstöra saker, att de ens ska finnas och få ta liv.. Det förstör inte bara för personen som är sjuk utan också personerna runt om kring. Det är en av de hemskaste sjukdomarna som finns, jag hoppas själva sjukdomen dör. Jag vill inte att du ska ta fler fina människor i min närhet, jag vill inte det. Fuck Cancer!
För 7 år sen så tog den min fina mormor, som jag saknar & tänker på varje dag. Kan du inte bara sluta ta personer? 
Nu har den drabbat oss igen, nu har den äckliga sjukdomen fastnat på en kär släkting till oss igen.
Jag säger bara en sak. 
FUCK CANCER! 
 
 
http://www.ungcancershop.se/mossa-svart-p-126-c-147.aspx
 
{ den har inte drabbat min farmor eller farfar, men de berör de väldigt mycket. }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback