älskade lillasyster!

ligger i en tältsäng i uppsala, lyssnar på musik & bara tänker.. i mitt huvud fummlar tankarna runt. Jag känner mig ensam i mörkret här.
Utanför fönstret snöar det, det är fin snö som faller lätt från himlen. Jag och Ida satt och pysslade innan, hon målar en fin täckning.. men sen ser jag att hon har skrivit "god jul".. & typ "ses i himlen" mitt på täckningen står de adel, då fick jag reda på att hennes gympa lärare har gått bort.. den lilla flickan på 8år har de nog ganska svårt. Hon fick mig att inse att livet kan vara jobbigt. Hon har förlorat massvis fina personer i sitt liv. Kort därpå fick jag reda på att hennea gammelfarmor eller något sånt gick bort 3 dagar efter att superfina anne hade gått bort.. kort där efter hennes gympa lärare. men älskade lillasyster, jag älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback