Kanondagar!

Haft en kanon dag igår! eller rättaresagt, de här dagarna!

 

i fredags kom älskade mamma hem till mig, saknar henne så jag höll på att dö! :O <3

på dagn hade jag douglas, dundermysigt! & nikki och douglas sov hos mig!

Lördag morgon kom mamma med frallor, sen åkte vi in till stan och satt på tre hjärtan, bulls och sen lullade runt i stan.

Senare på kvällen så åkte jag till veronas med älsklingens familj och åt middag, dunder gott!

söndag så åkte vi ner och spelade minigolf med kalasfolk!

Måndagen spenderade jag på jobbet först, mamma kom och hälsade på och sa hejdå :( Saadface.

sen åkte jag hem till mitt hjärta, och vi åkte och handlade lite. På kvällen åkte jag hem till bästa vän!

Vi hade super mysigt bara hos & jag! Vi klippte elvis, dock råkade sara klippa han klon så de började blöda. Men han dog inte, han fick ett rosa bandage :D haha!

Sen efter några timmar med elvis så kollade vi på film och bara gottade oss med godis! MUMS! :D

& nu är jag hemma, ska snart väcka min älskling, och så blir de att göra lite mat, ska jobba inatt..

Ska ladda filmer nu iaf!! :D

 

de ända som är saadface är att min mobil har stendött igen ..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback