heydär!

Heydär!

Sitter på min underbara balkong och tare lungt, tänkte kolla lite film strax innan man sticker till jobbet. eller rättaresagt på en serie. För mig gör det faktiskt inte så mycket att jag jobbar idag, även om det är fint väder. det kommer fler dagar, är ju i stort behov av dessa timmarna som man måste jaga.. BLÖ! Ganska bra att jag börjar klockan två, hinner få saker gjort och ta det lungt hemma.. tack vare sara som ringer och väcker mig halv tio på morgonen! tack! <3 Jag fundera på att anställa henne som en personlig klocka, kan man det? Måste ta reda på det faktiskt.. :] Eller vad säger du mitt hjärtegull? haa!

 

Nu tickar klockan iväg, och jag ska snart ta bussen, men hinner nog tjecka ett avsnitt ;)

Ska "fjäska" för min "chef" idag, vill skriva på papperna för sommaren och ha mitt schema.. needit!

 

Hejhopp, ses sen! PUSS! :*

insagram - jgonzaleez


Kommentarer
Sara säger:

Sure babe! Kan ringa dig tidigt varje dag :D

2012-05-21 | 13:17:48
Bloggadress: http://saragronberg.blogg.se/
Sara säger:

Tycker du bloggar dåligt :(

2012-05-27 | 22:34:50
Bloggadress: http://saragronberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback