hejhopP!

hejhopp, har varit hos pappa hela dagen för att hjälpa han att riva väggen hemma, det var ganska kul att se. Han tyckte jag skulle ge upp, så det gjorde jag.. eller jag drog ut några spikar och skruvar men ändå! det blev mer öppet och fint när den väl var nere, behövs bara lite målning och så. De lär jag nog få hjälpa till med.. :):):)

egentligen skulle jag och thobbe hittat på något idag, men han fick så mycket annat för sig efter en stund att han hade vaknat..

Så vi bestämde senare att vi skulle kolla på mr bean, men så blev de ju inte heller.. :P Han stack iväg och skulle fixa något när vi insåg att mr bean inte var lika kul som förr.. Menmen!

Just nu sitter jag på balkongen och ta det lungt, väntar på att söta thobias ska komma hem igen.

 

Bjuder på denna för eran skull ;););)

 

sarasötis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback