kanondag*

dagen kvar kanon!

lite dystert ett tag, men det tog sig. efter en powernap så blev allt bra igen.

 

var på anderbergsfestivalen med sara och kikade runt, tog en fika och lite så. Sen kom nikki & douglas, pappa & alyssa, fikade och lite så. Sen åkte jag med pappa hem och fikade på altanen med massa kakooor! :] Happy!

Sen åkte jag hem och tog en powernap och tröttnade lite på livet. Men sen kom jag på ben igen när jag insåg att kenring spelar! Så Nikki kom hit igen, och vi inskaffade vin i en "träningsflaska" och gick ner och satte oss med en filt i gräset, var mysigt! :] Sen dök andra generationen upp, och då blev de livat som bara den! alla dansade och sjöng och var super glad! :] Blev dock strömavbrott på hela scenen, men var kul ändå! :]

´

Nu tänkte jag göra lite nattmat och sen gå och lägga mig, imorgon ska man kika på kusinen på balen! :]

Natti!

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback