hörreruru!

hörreruru, det är mycket snack men liten verkstad. 
yehright, palla.
 
iiiiaffalll lall la, haft en kanon dag fasten min lilla älskling däckade stenhårt vid halv fem. 
godmat hos svärföräldrarna, kaffe & musik i solen på balkongen. 
senare på kvällen så skulle vi på kalas, men han somnade gott, så blev aldrig så. 
åkte till nikki senare på kvällen och spelade bollyvoll, och tog de lungt i trädgården. 
Sen träffade jag kusin på en glass på japan, hann precis äta en innan de stängde ^^ 
& så kom man hem för ca 30 min sen. Härligt att komma ut! 
 
sara dissade som fan, väntade på att hon skulle ringa :( DISSSSIS! <3 
im fucking saadface nu saraa..  haha! 
 
imorgon återstår jobbjobbjobb, men först träffa syrran. 

ÅH VAD JAG ÄLSKAR MITT LIV! <3
Ciao :*
 
 
i lördags blev de bulls med härligt jävla folk! 
& även harrys! :] 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback