en stor kopp kaffe!

jaow, sitteer och laddar upp med en kopp kaffe inför nattpasset. En natt kvar sen tar jag helg ledigt! Ska bli så otroligt skönt med lite ledigt, det är inte det att jag är "trött" på jobbet, utan de är att det är långa arbetspass, spelar roll. Jag får mer lediga dagar ;) Nästa vecka kör jag på med bara 3 nätter med. & snart är de augusti & då åker jag hem till mamma på en veckas "semester", Yeeees. Skönt att komma bort lite från tråkiga halmstad. Har planerat så mycket kul som ska göras där, bio, stan, ut & äta, gröna lund & in till stockholm! Får ta en runda hem till farbror med och hälsa på. Tar ju inte så långt med pendeltåg in till sthlm city! De kommer bli awesome! dock bara långtid med tåg, och långtid till august. Men det kommer gå snabbt känner jag.
igår innan jobbet åkte jag in till stan och åt glass med syrran och lyssnade på trubadur på torget, verkligen sommarkänsla kan jag säga! 
 
Nu hoppas jag på att mitt hjärta kan komma hem innan jag åker till jobbet. Elvis får stanna hemma inatt, han var med en natt & de får räcka, han är super trött. Han springer runt och busar av sig på avdelningen när jag jobbar. haha! 
 
ha de super bra! 
Ciao :* 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback