natten till idag.

det känns lite som om mitt liv suger rätt hårt vissa dagar faktiskt! 
just nu ligger jag klar vaken i sängen och kan inte sova, har ju dock sovit bort hela dagen. 
vaknat, ute med hunden sovit vaknat lagat mat ut med hunden & nu sist, vaknat ut med hunden och vaken! 
Känner mig lite smått hungrig med.. funderingar på om man ska laga mat? hehe, klockan är bara 01.11. 
 
hade en toppen dag igår, kubb & mys hos svärföräldrarna! 
Sen åkte vi och eldade en brasa lite, sen blev de att vi åkte och tjuvbadade, för skönt! 
Första doppet iår! :] & sen åkte jag o belli hem te mig och bakade kladdkaka & tittade på film, till klockan 06.30 typ. :] 
 
Sitter också och funderar på om man ska åka med sara och de till båten, hade varit riktigt kul men måste ta en disskusion med mitt hjärta.. :) 
 
 
Nu ska jag äta lite, sen försöka sova! 
Natti! 
Ciao :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback